Prende il via a marzo, la prima rassegna teatrale a San Marco di Mereto di Tomba. La Sala della Comunità, ristrutturata di recente accoglierà la rassegna Marculis, bellissima parola friulana che significa capriola, giravolta. Ma non solo. Tratto dagli studi di Guglielmo Biasutti e Gilberto Pressacco, il termine ci fa rivivere antiche pratiche sacre, in uso nel Friuli, che comprendono la danza, la musica e la rappresentazione teatrale. Alcuni studi recenti, collegherebbero l'etimologia della parola all'evangelista San Marco.
L'iniziativa è organizzata dalla Pro Loco Paîs di San Marc, promossa dal Tavolo delle Associazioni del Comune di Mereto di Tomba e patrocinata dal Comune e dall'ARLeF.
Si inizia venerdì 10 marzo alle 20.45, con il Teatro Incerto che presenterà la commedia Predis. Sabato 18 marzo invece andrà in scena la commedia Dal 7 al 9 della compagnia Sot la Nape di Varmo. Concluderà la rassegna il Gruppo Ricreativo Drin e Delaide che sabato 25 marzo presenterà la commedia brillante La cjamare dai mateç.
La cjamare dai mateç
Cjapait un vendidôr di machinis apassionât dal so lavôr, un dentist apassionât des feminis che a frecuentin il so studi e une femine... apassionade! Zontait che la femine e je la femine dal vendidôr e che la stesse e je in cure dal dentist. In cheste comedie brilante o viodarìn trê moments distints intal timp. Particolaritât de preparazion e je la presince di dôs atoris cun personalitâts diviersis che si alternaran inte part de protagoniste costrenzint cussì i interpretis oms a recitâ adeguantsi al personaç costruît di une o di chê altre.
Il Grup Ricreatîf Drin e Delaide al nas intal 1975 cu la sacre rapresentazion dal Vinars Sant cla- made Giudeos. Inta sere dal Vinars Sant la Passion di Jesù Crist a ven rapresentade dilunc da procession par las vies dal paîs. Intal 1977 al puarte in sene la prime rapresentazion teatrâl cun regjie di Vittorio Valentinis. Fin a vuê, la compagnie à puartât in sene Moliere, Barillet, Gredy Balzac, Bobrick e Clark e altris autôrs furlans. Di dodis agns, il grup al met impins cun il Comun, une rassegne di dîs spetacui che à va di Novembar a Avrîl.